ایده برای پست اینستاگرام

نویسنده : جواد خانی
|
تاریخ نوشته : 1400/07/03
|
تعداد نظر : 0نظر
ایده برای پست اینستاگرام

بلاگرهای اینستاگرام و افرادی که کسب و کار مخصوص خود را در این فضا دارند به خوبی می دانند که تولید محتوای اصولی و کاربردی از نان شب هم واجب تر است! تنها عاملی که باعث می شود مخاطبین شما در صفحه شما باقی بمانند و مطالب شما را دنبال کنند؛ محتوای مفیدی است که اطلاعات و دانش فالورهای شما را افزایش دهد. در ادامه این مطلب درباره ایده برای پست اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد و چندین موضوع کاربردی در این راستا ارائه خواهیم داد.

ایده برای پست اینستاگرام

برای مشاهده ایده برای پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کرده و جدیدترین ایده های پیج اینستاگرام رو مشاهده کنید.

انواع ایده برای پست اینستاگرام

ایده برای پست اینستاگرام انواع مختلفی دارد که باید قبل از  تولید و بارگذاری به آن توجه شود. در ادامه می خواهیم به بررسی هر یک از آن ها به طور مختصر بپردازیم.

 ویدیو های دابسمش

همانطور که خودتان هم می دانید، دابسمش ها ویدیو هایی هستند که شما یک صدا یا موسیقی را پخش می کنید و به جای گوینده یا خواننده آن لب می زنید. ساخت ویدیو های دابسمش در اینستاگرام و تیک تاک، طرفداران زیادی دارد. ساخت این نوع ویدیو ها بسیار راحت و در عین حال برای شما و مخاطب سرگرم کننده است.

ویدیو استند آپ کمدی

اگر کمی شمه یا استعداد شوخ طبعی و طنز دارید، می توانید با اجرای ویدیو های استندآپ کمدی، مخاطبان زیادی را به پیج خود جذب کنید و با خرید کامنت سفارشی، کمک کنید که استند آپ های شما بیشتر دیده شوند.

آرشیو نریشن در ایده برای پست اینستاگرام

آرشیو نریشن به ویدیو هایی گفته می شود که شما تصاویر مختلف را در کنار هم قرار می دهید و در پس زمینه آن ها موسیقی می گذارید. ساخت این نوع کلیپ ها می تواند برای موضوعاتی مثل تبریک تولد دوستان، نمایش تصاویر سفرتان و… مناسب باشد. همچنین می توانید از محیط کسب و کارتان در زمانی که افراد مشغول کار هستند فیلم بگیرید و با یک موزیک پس زمینه، آن را انتشار دهید. به عنوان مثال اگر شما یک کافه دارید، می توانید از محیط دنج و زیبای آن ویدیو آرشیو نریشن منتشر کنید.

کلیپ دوبله

اگر به دوبله کردن علاقمندید و فکر می کنید صدای خوبی دارید، می توانید انیمیشن ها یا کلیپ های خارجی را با صدای خودتان دوبله کنید و با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

معرفی کتاب

موضوع کسب و کار شما هر چیزی که باشد فرقی نمی کند. در هر حال در هر قشری علاقه مند به کتاب وجود دارد. و همچنین در هر کسب و کاری کتاب های خوب و به درد به خور موجود است. سعی کنید بیشتر کتاب های پر فروش در حوزه کاری خود را معرفی کنید. کتابی که خودتان خوانده اید و باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان شده است، از جانب دنبال کنندگانتان حتما خواندنی است.

معرفی کتاب در پست اینستاگرام

پاسخ به سوالات

به سوالات یا مشکلاتی که دنبال کنندگان یا مشتریان شما دارند پاسخ دهید. ممکن است سوال یا مشکل خود را در دایرکت برای شما ارسال کرده باشند. بهتر است از آن اسکرین شات بگیرید و در کپشن مربوط به آن پست در مورد آن صحبت کنید.

محتوای آموزشی در ایده برای پست اینستاگرام

محتواهای آموزشی بسازید و منتشر کنید. به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم آشپزخانه ‌ای مانند غذاساز هستید، چند دستور تهیه برای انواع اسموتی را که می‌توان با غذاساز تهیه کرد، منتشر کنید. اگر در رابطه با گردشگری کار می‌ کنید، منتشر کردن محتوای آموزشی در رابطه با دسترسی به نقاط توریستی یک شهر خاص می ‌تواند ایده جالبی باشد. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام زمانی به نهایت جذابیت خود می‌رسد که آن را به صورت محتوای ویدیویی در بیاورید. بدین ترتیب هم ایده محتوا و هم روش اجرای آن به نهایت جذابیت خود می ‌رسد. البته توجه داشته باشید که برای تولید محتوای ویدئویی نیز می توانید از ایده ها و تکنیک های خاصی به منظور جذب مخاطب بهره بگیرید.

نیم نگاهی به محصولات جدید

اگر محصول/خدمت جدیدی در راه دارید، می‌توانید درباره آن محتوا منتشر کنید. هیجان قضیه زمانی به اوج می رسد که محصولتان را به صورت کامل لو ندهید. مثلا یک تصویر مات‌شده یا نیمه کامل از آن منتشر کنید و از مخاطبان بخواهید حدس بزنند محصول جدید شما چیست. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام نه‌تنها هیجان‌انگیز است که میزان تعامل مخاطبان را افزایش می‌دهد.

تستیمونیال / تجربه مشتری

یک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام که اعتماد مخاطب را به برند شما جلب می‌کند، تجربه مشتری‌های قبلی با برند شما است. در صورتی که مشتری از شما راضی باشد و رضایت خود را اعلام کرده باشد، می‌توانید این رضایت را در اینستاگرام منتشر کنید. برای انتشار تستیمونیال فقط به بخش رضایت از محصول اکتفا نکنید. تبدیل مشتریان ناراضی به راضی و انتشار تستیمونیال آن‌ها نیز روش مناسبی است. با این کار به مخاطب‌ها نشان می‌دهید رضایت و حل مشکلات آن‌ها اولویت شماست.

مسابقه در ایده برای پست اینستاگرام

برگزاری مسابقه همیشه جالب است. مسابقه، حس رقابت مخاطبان را تحریک می‌کند و در نهایت به یک تعامل شاد و مناسب در اینستاگرام می‌انجامد. مسابقه را می‌توانید به سادگی با یک مسابقه گذاشتن کامنت، یا کمی سخت‌تر با پرسیدن یک چیستان، برگزار کنید. البته از یاد نبرید که جایزه‌ای برای مسابقه تعریف کنید و در رساندن آن به دست برنده، خوش قول باشید!
ایده های بالا لزوما آموزشی نیست، اما با سرگرم کردن مخاطب می تواند میزان تعامل بین شما و مخاطبین را افزایش دهد. افزایش تعامل به منزله درآمد نهایی بیشترخواهد بود که به شما سود خواهد رساند.

جمع بندی
اینستاگرام دنیایی برای محتواهایی است که با یکدیگر به منظور جلب توجه مخاطب رقابت می کنند. انواع ایده ها مانند مسابقه، معرفی محصولات جدید، محتوای آموزشی، کلیپ های دوبله یا استنداپ کمدی، معرفی فیلم و کتاب در حوزه کاری خودتان و غیره می تواند ایده های نابی برای پست اینستاگرام باشد به شرطی که هوشمندانه و متفاوت از رقیبان اجرا شود.

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *