۰۹۱۲۱۰۲۱۵۵۲ | ۰۹۳۶۹۹۴۷۸۷۷

با مــــــــا در تمــــــــــاس باشیــــــــــــــــــــد

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام که شما را به دنبال کنندگان بسیاری می رساند

نویسنده : admin
|
تاریخ نوشته : 1399/11/19
|
تعداد نظر : 0نظر

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد است. افراد با ایده هایی که برای پیج اینستاگرام مطرح می کنند به درآمد و نیز شهرت بالایی می رسند. ایده برای پیج اینستاگرام، چالش بسیاری از افراد است. ایده های خلاقانه برای پیج های اینستاگرام باعث جذب بسیاری از مخاطبان به پیج مورد نظر می گردد. همچنین انتخاب اسم و موضوع مناسب برای یک پیج اینستاگرامی باعث جذب بسیاری از کاربران و مخاطبان به پیج شما می شود. البته عکس این قضیه نیز صادق بوده و انتخاب موضوع و اسم نامناسب باعث ریزش مخاطبان پیجتان می گردد. ایده های خلاقانه و جدید باعث تولید کردن محتوای خوب برای پیج اینستاگرام خود می شود. در ادامه مقاله شما را با ایده تولید محتوا برای اینستاگرام، ایده های مختلف برای راه اندازی پیج اینستاگرام و دیگر موارد مرتبط آشنا می کنیم.

ایده برای پیج اینستاگرام

تولید محتوای جذاب

ایده های مختلفی برای تولید محتوا اینستاگرام وجود دارد. با استفاده از آن ها می توان فالوورهای زیادی برای پیج اینستاگرامی خود جذب کرد. ایده های تولید باعث جذب مخاطب های بسیاری شده و پیج اینستاگرامی شما را ارتقا می دهد. این ایده های جدید معمولا کاربرد زیادی در جذب مخاطب دارند. بسیاری از افراد ایده ای برای تولید محتوا ندارند و یکی از نگرانی های اصلی آن ها،یافتن ایده برای پیج اینستاگرام است. همچنین بر اساس همین ایده های خلاقانه است که استراتژی تولید محتوا را انجام می دهند. یکی از موارد مهم در موفقیت شما، تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه است. شبکه اجتماعی اینستاگرام در واقع یک کسب و کار اینترنتی بوده که محتواهای خلاقانه ای تولید می کنند.

اهمیت ایده برای پیج اینستاگرام

برای راه اندازی و ساخت پیج های اینستاگرام، ایده هایی جدید و خلاقانه ای وجود دارد. ایده برای پیج اینستاگرام، باعث می شود تا یک شغل دیگری را در کنار شغل اول برای خود ایجاد کنید. در واقع با ایده های مختلفی که برای راه اندازی اینستاگرام در نظر گرفته شده، باعث ایجاد کسب و کار شما می گردد. این ایده ها شامل مواردی مانند منتقد شدن از محصولات، بلاگر شدن، ادمین پیج های دیگران، فروش محصولات مختلف و غیره می شود.

استفاده از ویدیوهای هوشمندانه در اینستاگرام

یکی از ایده هایی که می توان با آن افراد زیادی را به پیج های اینستاگرام روانه کرد، ایده استفاده از ویدیوهای هوشمندانه است. ویدیو هایی که در پیج اینستاگرام خود منتشر می کنید، باید مرتبط با موضوع پیج منتشر شوند. این ویدیو ها موضوعات مختلفی مانند سرگرمی، بازی، ورزش و دیگر موارد را شامل می گردد. برای مثال اگر موضوع پیج شما یک باشگاه بدنسازی است، می توان از ورزشکاران رشته بدنسازی مطالب مختلفی نوشت. از آن جا که این ویدیو مرتبط است، افراد زیادی را به پیج شما کشانده و فالوورهای پیج شما افزایش می یابد. باید محتواهای ویدیویی را به صورت “هوشمندانه” در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید تا پیج شما رونق یابد.

ایده عکس گرفتن با افراد معروف اینستاگرام

یکی از این ایده ها عکس گرفتن با افراد معروف و قرار دادن در پیج اینستاگرامی خود است. این افراد معروف باید با موضوع پیج اینستاگرامی شما مرتبط بوده و از عکس با افراد غیر مرتبط خودداری کنید. برای مثال در یک کلاس زیبایی دوره ای را طی کرده اید، می توان با استاد مورد نظر عکس گرفته و در پیج خود منتشر کنید. در حقیقت عکس گرفتن با افراد مرتبط حوزه کاری به نسبت افراد غیر مرتبط، مخاطبان بیشتری را جذب پیج شما می کند. عکس گرفتن با این افراد باعث کسب اعتبار و نیز در بسیاری اوقات شهرت برای سایت شما می شود.

ایده عکس گرفتن با افراد معروف اینستاگرام

ایده لایو مشترک و تولید محتوا برای اینستاگرام

در حال حاضر تولید محتواهای گوناگونی با استفاده از امکان لایو اینستاگرام انجام می شود. این تولید محتواها بسیار جذاب بوده و باعث تماشای بسیاری از مخاطبان می گردد. این ویدیوها برای افراد بسیاری در اینستاگرام جذاب بوده و می توان افراد زیادی را جذب پیج خود کرد. در این مصاحبه ها معمولا حوزه کاری دو طرف این لایو ویدیویی، با همدیگر فرق می کند. برای مثال کسی که در حوزه هوش مصنوعی کار می کند، با یک فرد در حوزه بورس مصاحبه ای را انجام می دهد. این مصاحبه که به صورت لایو مشترک است، برای بسیاری از افراد یک موضوع هیجان انگیز تلقی می گردد. این نوع مصاحبه ها علاوه بر جذب کردن مخاطب به پیج شما، یک محتوای عالی و خلاقانه را برای پیج خاص شما تولید می کنند.

ایده لایو پاسخ به سوالات و تولید محتوا برای اینستاگرام

در این نوع ویدیو سوالاتی که کاربران پرسیده اند، جواب داده می شود. این ویدیو ها در بسیاری از موارد جنبه آموزشی و یادگیری هم برای مخاطبان دارد. ابتدا کاربران سوالات مختلف خود را از شما می پرسند. این سوالات به روش های گوناگون و متفاوتی پرسیده می شود. بعد از آن شما با گذاشتن یک لایو ویدیویی سوالات مختلف را به صورت کامل برای مخاطبان توضیح می دهید. حتی می توان آن ویدیو را به چند بخش تقسیم کرد. این چند بخش کردن باعث دسترسی راحت کاربران به این ویدیو ها می گردد. بعد از قسمت بندی کردن این ویدیو باید آن را با چند نوع کاور شیک و به همراه فالوورها و مخاطبان پیج خود به اشتراک بگذارید.

ایده لایو پاسخ به سوالات و تولید محتوا برای اینستاگرام

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام

بعد از اینکه هدف خود را برای ساخت یک پیج اینستاگرام قطعی کردید، باید یک موضوع مناسب برای آن انتخاب کنید. بخترین ایده برای پیج اینستاگرام شما ایده ای است که، تاثیر زیادی در افزایش فالوور و لایک های شما بگذارد. همچنین انتخاب موضوع مناسب باعث جذب بسیاری از مخاطب از پیج های دیگر به پیج شما می شود. همچنین تعداد بازدید هایی که از پیج اینستاگرامی شما می گردد، با استفاده از این روش بسیار زیاد می گردد. برای انتخاب موضوع برای یک پیج اینستاگرامی باید از ایده های جدید و خلاقانه کمک گرفت. این ایده ها مواردی از قبیل محتوای آموزش، پیج معرفی خدمات، پیج معرفی محصولات و غیره هستند.

طراحی پیج اینستاگرام

طراحی یک پیج اینستاگرام به نوعی از ساختار گفته می شود که در پیج های اینستاگرام وجود دارد. این طراحی ها هماهنگی های مختلفی با همدیگر داشته و از الگوهای مناسب اینستاگرام استفاده می کنند. در واقع این نوع طراحی ها، آرایش و قوانین خاصی برای صفحه شخصی شما است که باید آن را رعایت کنید. باید طراحی صفحات باید طبق یک الگوی کاملا مشخص و رفتار ساختاری انجام گردد. طراحی پیج اینستاگرام اگر به درستی و بر اساس روش های مد روز اجرا شود، افراد مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد. برای طراحی یک پیج اینستاگرامی باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. از روش های اولیه در این طراحی ایجاد و بررسی کردن بازارهای مختلف برای هدف پیج است. بعد از آن باید مواردی مانند لوگو و نیز نماد را برای پیج اختصاصی خود طراحی کرد. باید در طراحی کردن از یک تم و قالب مشخص و نیز کاملا ثابت استفاده کرد. در طراحی کردن قالب پیج ها می توان یک قالب ویدیویی را نیز به راحتی طراحی کرد.

ایده برای اسم اینستاگرام

برای برند سازی مناسب برای پیج اینستاگرامی خود، باید نام کاربری جدید را برای پیج خود انتخاب کنید. باید اسم انتخابی پیج شما بر اساس هدف شما تعیین گردد. در اینستاگرام دو نوع نام از قبیل username و name وجود دارد. این دو نام تفاوت های بسیاری با همدیگر دارند و برای هر کدام اسامی جداگانه ای انتخاب می گردد. username معمولا در ابتدای کار و در هنگام ثبت نام کردن در اینستاگرام انتخاب می شود. باید قوانین اینستاگرام را برای انتخاب این اسم رعایت کنید. این اسم انتخابی معنی و همچنین مفهوم خاصی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته و از انتخاب اسم های رمزی خودداری کنید. این نام باید با موضوع و حوزه کاری شما همخوانی داشته و یک اسم کوتاه انتخاب گردد. برای انتخاب یک اسم جذاب باید از علائمی مانند خط فاصله و نقطه کمتر استفاده کنیم. به این نکته دقت کنید که نمی توان از اسم های فارسی در اینستاگرام استفاده کرد.

ایده برای اسم اینستاگرام

ایده برای فن پیج

فن پیج به صفحه هواداری گفته می شود که در آن طرفداران یک شخص یا برندهای خاص وجود دارند. نام های این فن پیج ها معمولا مرتبط با شخص ها یا برند ها اینتخاب می گردند. مواردی از قبیل فیلم، محصول، برند، بازیگر، سیاستمدار و غیره دارای فن پیج هستند. برای ایده گرفتن برای ساخت یک فن پیج، باید فن پیج های نزدیک به حوزه کاری خود را بررسی کنید. البته در این راه نباید از آن ها کپی کنید و فقط باید از آن ها ایده های مختلفی را اخذ کنید. یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از ساخت و گرفتن ایده برای فن پیج انجام دهید، مشخص کردن موضوع فن پیج است. وقتی موضوع شما مشخص می شود، می توان ایده های مختلفی با تمرکز زیاد برای فن پیج به دست آورد. با استفاده از هشتگ های دیگر فن پیج ها می توان ایده های مختلفی را اخذ کرد. با استفاده از کپشن ها می توان نظرات و ایده های مختلف کاربران را دریافت کرده و حتی از کاربران سوالات مختلفی را پرسید.

چیدمان پست اینستاگرام

در بحث ایده برای پیج اینستاگرام چیدمان پست اینستاگرام نیز اهمیت بسیاری دارد. در برخی محافل به آن layout می گویند که باعث جذب کاربران بسیاری به سایت شما می گردد. یکی از این موارد این است که باید یک تصویر ثابت را در ذهن مخاطب تداعی کند. یعنی موضوعات پیج مورد نظر خود را باید ثابت نگه دارید و از تغییر مداوم در آن ها خودداری کنید. پست های شما نیز باید مرتب در راستای همان موضوع انجام شود. در چیدمان به صورت عادی، چیدمان ظاهری در پست اهمیت زیاد ندارد. در چیدمان معمولی فقط به موضوعات پیج ها توجه می شود و بر اساس آن ها پست ها گذاشته می شود. یکی از مدل های چیدمان پست اینستاگرام، مدل شطرنجی است. کنترل کردن این نوع پیج ها نسبت به پیج های دیگر کار راحتی است و عکس های سیاه و سفید را می توان در آن ها پست کرد. در این روش پست ها به صورت یک در میان منتشر می شوند.

چیدمان پست اینستاگرام

چیدمان پست دو به یک اینستاگرام

در این روش دو مدل یکسان یک پست پشت سر هم قرار گرفته و بعد از آن ها یک مدل پست متفاوت قرار می گیرد. تک پستی که از این دو پست یکسان جدا است در سمت چپ، راست و وسط جابه جا می شود. این نوع چیدمان پست اینستاگرام بیشتر شبیه به مدل چیدمان شطرنجی است. برای اینکه این دو پست یکسان را با آن مدل متفاوت همیشه وسط یا کنار منتشر کنیم، باید آن ها را در یک دسته 3 تایی منتشر کرد. یعنی این 3 پست را با همدیگر منتشر کنید. در غیر اینصورت این ردیف تک در هر بار پست کردن دو مدل پست مشابه تغییر می کند. یعنی اگر دفعه قبل وسط بود، دفعه بعدی در سمت چپ یا راست پیج قرار می گیرد. البته مدیریت کردن این نوع پست برای بعضی افراد به نسبت مدل شطرنجی کار سخت تری است.

پست های اینستاگرام

جمع بندی

ایده برای پیج اینستاگرام می تواند بسیار خلاقانه باشد، تاجایی که با استفاده از آن ها، افراد مختلفی جذب پیج شما می شوند. این افراد باعث افزایش فالوورها، بازدید ها، تعداد لایک ها و دیگر موارد مثبت برای پیج شما می شوند. ایده راه اندازی پیج موجب می گردد، تا یک شغل دیگری را در کنار شغل اصلی خود به دست آورید. اسمی که برای پیج اینستاگرامی خود انتخاب می کنید، باید با هدف پیج شما تعیین گردد.باید سعی شود در انتخاب اسامی برای پیج های مختلف از اسم های کوتاه انتخاب گردد. چیدمان پست اینستاگرام در واقع به شکل ظاهری یک پست گفته می شود. طراحی پیج اینستاگرام در واقع به ساختارهای موجود در یک پیج اینستاگرام گفته می شود. برای طراحی یک پیج اینستاگرام از نماد و لوگو در طراحی آن ها استفاده می شود. “چیدمان پست” برای یک پیج اینستاگرامی دارای مدل های مختلفی بوده که از آن ها برای پیج استفاده می گردد.

 

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *