ایده برای پیج اینستاگرام

نویسنده : admin
|
تاریخ نوشته : 1399/11/19
|
تعداد نظر : 0نظر
ایده برای پیج اینستاگرام

ایده برای پیج اینستاگرام چگونه بدست می آید؟ برای اینکه بدانید چگونه می توانید یک پیج اینستاگرام بسیار قوی و خوب داشته باشید و درآمد شما نیز افزایش پیدا کند و فروش محصولات شما بیشتر شما این مقاله را مطالعه کنید که ایده برای پیج اینستاگرام را مشاهده می کنید و بهترین نتایج را کسب می کنید. یکی از مهمترین بسترهایی که برای کسب و کار های اینترنتی وجود دارد اینستاگرام می باشد و صفحه شما بهتر است یکی از جدیدترین ایده ها را پیاده کند تا اطلاعات مفیدی از این طریق کسب کنید. ایده برای پیج اینستاگرام زیاد است فقط کافی است که شما ببینید در چه زمینه ای قرار است فعالیت داشته باشید. تعداد زیاد کسب و کار هایی که در اینستاگرام قرار دارند زیاد است و رقابت بین این پیج زیاد می باشد. به طوری که اگر ایده برای پیج اینستاگرام شما تازگی نداشته باشد یا برای کاربران جذاب نباشد و پیج اینستاگرام شما برای مردم ویژگی خاصی نداشته باشند آنها خسته شده و به سراغ پیج هایی با ویژگی خاص تر می روند.

ایده برای پست اینستاگرام

در ادامه به چندین ایده برای پست های اینستاگرام می پردازیم و شما با قرار دادن این ایده ها می توانید صفحات خود را به روز نگه دارید.
1. سعی کنید هر از گاهی نظرسنجی ارائه بدهید و از آنها بخواهید در این نظرسنجی ها شرکت کنند نظرسنجی هایی که با موضوع کاری شما نیز یکی باشد و در عین حال ساده باشند.
2. سخن بزرگانی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند نیز می تواند مفید باشد.
3. هر کسب و کاری که دارید فرقی ندارد می توانید هر از گاهی از پشت صحنه کارهای خود تیم تان فیلم تهیه کنید و در اینستاگرام منتشر کنید.
4. پست های مناسبتی را فراموش نکنید این گونه پست ها حس خوبی به کاربران ارائه می دهند.
5. سوال های ساده اا چالشی طراحی کنید تا دنبال کنندگان شما به راحتی به آن پاسخ بدهند. سوال هایی که با حوزه کاری شما نیز یکی باشد
6. یک ایده برای پیج اینستاگرام می تواند این باشد که با همکاران خود تبادل داشته باشید .
7. از محصولات خودتان عکس بگیرید و در اینستاگرام منتشر کنیدالبته این عکس ها به صورت واقعی باشد بهتر است.
8. یک ایده برای پست اینستاگرام نیز می تواند این باشد که عکس هایی که به حوزه کاری شما ارتباطی ندارد را منتشر کنید مثلا شما به آموزش نقاشی می پردازید و عکس از یک همبرگر منتشر کنید.
9. عکس های چالشی و مرتبط با کارتان و بهترین های حوزه کاری خودتان منتشر کنید.
10. استفاده از پست های ویدیویی در اینستاگرام هم به تنهایی ایده های زیادی دارد.
11. اگر کتاب خوان هستید و کتاب جدیدی می خوانید می توانید آن را معرفی کنید.
12. عکس های منتشر شده توسط مشتریان خودتان را منتشر کنید.
13. دنبال کنندگان خود را دعوت به شرکت در مسابقه کنید. با توجه به حوزه کاری خود هر چند وقت یک بار مسابقات جذابی برگذار کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید حتما در مسابقه شرکت کنند.
14. افراد موفقی که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می کنند را معرفی کنید.
15. پست های خنده دار و طنز را منتشر کنید.
16. می توانید سوالات مشتریان خود را در قالب یک پست در آورده و به آن ها پاسخ بدهید.

ایده برای پیج اینستاگرام

آموزش بلاگری اینستاگرام

  1. خیلی از افراد می خواهند که به سراغ بلاگری بروند و از طریق بلاگری کردن به کسب درآمد نیزبپردازند از این رو شما باید اول متوجه شوید که بلاگر کیست و چه فعالیت هایی انجام بدهند و این که ایده برای پیج اینستاگرام داشته باشند باید بدانید که بلاگر کیست؟ بلاگرها افرادی هستند که فعالیت هایی اعم از نوشتن، عکاسی، ساخت ویدئو های کوتاه و غیره برای خود تولید می کنند و در اینترنت و فضای مجازی منتشر می کنند.
    بلاگر ها افرادی هستند که عاشق به اشتراک گذاشتن قسمت هایی از زندگی خود هستند آنها در مورد موضاعاتی مختلفی که از هنر، لباس، طراحی خانه، آشپزی و سبک زندگی و روانشناسی و غیره پست می گذارند. یک بلاگر نظر و دان خود را در مورد موضاعات مختلف برای مخاطبان خود به نمایش می گذارند.
    بلاگرها در زمینه های مختلف فعالیت می کنند مثلا؛
    • ستاره های سینما، خوانندگان و ارفاد معروف جامعه سبک زندگی خود را به نمایش می گذارند.
    • افراد که ماجراجو هستند و با منتشر کردن یک عکس می خواهند ماجرای پشت این عکس را منتشر کنند.
    • افرادی که ترفند های زندگی و اشپزی را آموزش می دهند.
    • بلاگرهای فشن و زیبایی و سبک زندگی
    • کمدین ها و دابسمش ساز ها.

موضوع برای ساخت کلیپ اینستاگرام

برای پیدا کردن یک ایده برای ساختن کلیپ برای اینستاگرام ممکن است دچار مشکل شده باشد و ایده برای پیج اینستاگرام خود پیدا نکرده باشید در ادامه ما به شما تعدادی از بهترین ایده های خوب برای کلیپ اینستاگرام را اعلام می کنید. بعضی از ایده های ممکن است تکراری باشد.
موضوعات روز می تواند ایده برای پیج اینستاگرام باشد مثلا گران شدن اجناس، جنجال های سلبریتی ها، کمبود ها و …
• جشن های مذهبی و روز ایران
• حرفه ها و مشاغل مثل دکتر و آرایشگرها
• معرفی فیلم و انیمیشن های پرمخاطب
• ستندآپ: تعریف کردن جک، طنز، شوخی
• دوبله و صداگذاری حیوانات و اشیاء
• تصویرسازی آهنگ و موزیک ویدئو

چیدمان پست اینستاگرام

برای این که چیدمان پست اینستاگرام شما درست و منظم باشد و بیان گر حوزه کاری شما باشد و افراد با وارد شدن به صفحه شما متوجه شوند که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید بهتر است که یک لی اوت خاص را در نظر بگیرید و به صورت منظم پست های خود را منتشر کنید و این که افراد با وارد شدن به صفحه شما متوجه شونند که شما یک خیاط هستید شما بلاگر لوازم آرایشی هستید شما معمار هستید
داشتن ایده برای پیج اینستاگرام و این که چگونه چیدمان پست های خود را منتشر کنید بسیار مهم می باشد.
چیدمان هایی که زیبایی را به پیج اینستاگرام شما می دهند و یک ایده برای پیج اینستاگرام شما محسوب می شوند را در ادامه معرفی می کنیم.
• چیدمان شطرنجی مثلا می توانید یک عکس را سیاه و سفید منتشر کنید و یک عکس را با رنگ عادی و به همین صورت ادامه بدهید.
• چیدمان دو به یک؛ یعنی عکس اول و عکس سوم یک موضوع داشته باشند و عکس دوم که وسط قرار می گیرد یک موضوع دیگر یا یک عکس ساده باشد.
• چیدمان عکس های ردیف به ردیف؛ به این صورت که هر ردیف از عکس ها مربوط به یک موضوع باشند.

چیدمان پست اینستاگرام

ساخت تایم لاین حرفه ای

در این قسمت از محتوای ایده برای پیج اینستاگرام می خواهیم در مورد روش ها و برنامه های خوب برای ساخت تایم لاین حرفه ای برای اینستاگرام بپردازیم.
1. نرم افزار پریمیر Adobe Premiere
2. نرم افزار سونی وگاس Sony Vegas Pro
3. نرم افزار افترافکت Adobe After Effects
4. نرم افزار Davinci Resolve Studio
5. کورل استودیو Corel VideoStudio

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

یکی از مهم ترین قسمت های یک کسب و کار این می باشد که بیو اینستاگرام خود را بسیار جذاب نوشته باشید . هر فردی که به صفحه شما مراجعه می کند در وحله اول بیو اینستاگرام شما را مطالعه می کند. یک ایده برای پیج اینستاگرام این می باشد که شما بتوانید به راحتی و زیبایی بیو را مناسب کسب و کار خودتان نوشته باشید.
اول عکس پروفایل شما چک می شود و سپس بیو پیج شما مطالعه می شود. خب بهتر است اجزای تشکیل دهنده بیو اینستاگرام چه باشد ؟ خب در محتوای ایده برای پیج اینستاگرامبه اینکه چه نوع بیو اینستاگرامی مهم است می پردازیم. یکی از مهمترین ها عکس پروفایل شما می باشد. دوم نام کاربری شما می باشد که بهتر است مرتبط با کسب و کار شما باشد. سوم متن بیو شما با150 کارکتر نوشته می شود و باید به گونه ای باشد که شما را به مخاطبان معرفی کند و آنها را ترغیب کند که در صفحه شما را دنبال کنند.
شما فقط می توانید یک وب سایت را در بیو خود معرفی کنید همچنین دسته بندی یا category پیج خود را مطابق با کارتان تعیین کنید. دکمه‌های تماس یا Call To Action را حتما پر کنید.
نکته ای که در این محتوا یعنی ایده برای پیج اینستاگرام به شما اعلام می کنیم این است که فکر کنید مشتری مقابل شما نشسته است و شما می خواهید کسب و کار خودتان را به فرد معرفی کنید چگونه انجام می دهید؟ ساده و صریح توضیح دهید، برندتان را معرفی کنید و همچنین از مزایا و تفاوت های خودتان می گویید. بهتر است که آدرس و شماره تماس خود را نیز قید کنید.

آموزش ساخت عکس پروفایل حرفه ای

خب یکی از مهم ترین قسمت های داشتن یک پیج موفق داشتن عکس پروفایل زیبا و جذاب است که افراد را جذب فروشگاه یا کسب و کار شما کند . در این محتوا یعنی ایده برای پیج اینستاگرام درمورد داشتن یک عکس حرفه ای برای پوفایل کاری خود می پردازیم.
مثلا اگر یکبرند یا یک شرکت هستید بهتر است که از لوگو خودتون استفاده کنید. یا اگر صفحه شخصی دارید و یا صفحه شخصی کاری یا فریلنسری است می توانید از عکس خودتان استفاده کنید. برای داشتن یک پروفایل حرفه ای باید یک سرینکات را رعایت کنید.
معمولا عکس پروفایل اگر می خواهید عکس شخصی خود را بگذارید بهتر است از سرشانه به بالا باشد. بهتر است که لبخند بزید و مستقیم به دوربین نگاه کنید. از عکس های دست جمعی و گروهی استفاده نکنید. پس زمینه عکس بهتر است که ساده باشد.
اگر شما یک شرکت یا مجموعه هستید بهتر است که به استفاده از عکس شخصی خود از لوگو خود استفاده کنید تا این گونه به معرفی شرکت خود نیز بپردازید. همچنین یک سری اپلیکیشن هایی هستند که شمامی توانید از طریق این اپلیکیشن ها به راحتی برای خود یک لوگو بسازید اما به این دلیل که خیلی به این اپلیکیشن ها دسترسی دارند ممکن است لوگو شما مقداری تکراری باشد و شما بخواهید یک لوگو خاص تر بسازید از این رو یا خودتا باید به یادگیری نرم افزارهایی مثل ایلاستریتور یا فتوشاپ و .. بپردازید یا به درخواست طراحی لوگو به گرافیست حرفه ای بدهید.

نحوه ساخت کاور پست اینستاگرام

در این محتوا یعنی ایده برای پیج اینستاگرام بهنکاتی در مورد کاور پست اینستاگرام می پردازیم. برای ساخت کاور پست اینستاگرام باید به این نکته توجه داشته باشید که کسب و کار شما چیست مثلا اگر شما یک دندانپزشک هستید کاور پست های شما باید به گونه ای باشد که افراد با دیدن آن ها متوجه شغل شما بشنوند. از این رو میتوانید با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور، اپلیکیشن این شات و .. برای خود کاور تهیه کنید.

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد است. افراد با ایده هایی که برای پیج اینستاگرام مطرح می کنند به درآمد و نیز شهرت بالایی می رسند. ایده برای پیج اینستاگرام، چالش بسیاری از افراد است. ایده های خلاقانه برای پیج های اینستاگرام باعث جذب بسیاری از مخاطبان به پیج مورد نظر می گردد. همچنین انتخاب اسم و موضوع مناسب برای یک پیج اینستاگرامی باعث جذب بسیاری از کاربران و مخاطبان به پیج شما می شود. البته عکس این قضیه نیز صادق بوده و انتخاب موضوع و اسم نامناسب باعث ریزش مخاطبان پیجتان می گردد. ایده های خلاقانه و جدید باعث تولید کردن محتوای خوب برای پیج اینستاگرام خود می شود. در ادامه مقاله شما را با ایده تولید محتوا برای اینستاگرام، ایده های مختلف برای راه اندازی پیج اینستاگرام و دیگر موارد مرتبط آشنا می کنیم.

تولید محتوای جذاب

ایده های مختلفی برای تولید محتوا اینستاگرام وجود دارد. با استفاده از آن ها می توان فالوورهای زیادی برای پیج اینستاگرامی خود جذب کرد. ایده های تولید باعث جذب مخاطب های بسیاری شده و پیج اینستاگرامی شما را ارتقا می دهد. این ایده های جدید معمولا کاربرد زیادی در جذب مخاطب دارند. بسیاری از افراد ایده ای برای تولید محتوا ندارند و یکی از نگرانی های اصلی آن ها،یافتن ایده برای پیج اینستاگرام است. همچنین بر اساس همین ایده های خلاقانه است که استراتژی تولید محتوا را انجام می دهند. یکی از موارد مهم در موفقیت شما، تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه است. شبکه اجتماعی اینستاگرام در واقع یک کسب و کار اینترنتی بوده که محتواهای خلاقانه ای تولید می کنند.

تولید محتوای جذاب

اهمیت ایده برای پیج اینستاگرام

برای راه اندازی و ساخت پیج های اینستاگرام، ایده هایی جدید و خلاقانه ای وجود دارد. ایده برای پیج اینستاگرام، باعث می شود تا یک شغل دیگری را در کنار شغل اول برای خود ایجاد کنید. در واقع با ایده های مختلفی که برای راه اندازی اینستاگرام در نظر گرفته شده، باعث ایجاد کسب و کار شما می گردد. این ایده ها شامل مواردی مانند منتقد شدن از محصولات، بلاگر شدن، ادمین پیج های دیگران، فروش محصولات مختلف و غیره می شود.

استفاده از ویدیوهای هوشمندانه در اینستاگرام

یکی از ایده هایی که می توان با آن افراد زیادی را به پیج های اینستاگرام روانه کرد، ایده استفاده از ویدیوهای هوشمندانه است. ویدیو هایی که در پیج اینستاگرام خود منتشر می کنید، باید مرتبط با موضوع پیج منتشر شوند. این ویدیو ها موضوعات مختلفی مانند سرگرمی، بازی، ورزش و دیگر موارد را شامل می گردد. برای مثال اگر موضوع پیج شما یک باشگاه بدنسازی است، می توان از ورزشکاران رشته بدنسازی مطالب مختلفی نوشت. از آن جا که این ویدیو مرتبط است، افراد زیادی را به پیج شما کشانده و فالوورهای پیج شما افزایش می یابد. باید محتواهای ویدیویی را به صورت “هوشمندانه” در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید تا پیج شما رونق یابد.

ایده عکس گرفتن با افراد معروف اینستاگرام

یکی از این ایده ها عکس گرفتن با افراد معروف و قرار دادن در پیج اینستاگرامی خود است. این افراد معروف باید با موضوع پیج اینستاگرامی شما مرتبط بوده و از عکس با افراد غیر مرتبط خودداری کنید. برای مثال در یک کلاس زیبایی دوره ای را طی کرده اید، می توان با استاد مورد نظر عکس گرفته و در پیج خود منتشر کنید. در حقیقت عکس گرفتن با افراد مرتبط حوزه کاری به نسبت افراد غیر مرتبط، مخاطبان بیشتری را جذب پیج شما می کند. عکس گرفتن با این افراد باعث کسب اعتبار و نیز در بسیاری اوقات شهرت برای سایت شما می شود.

ایده لایو مشترک و تولید محتوا برای اینستاگرام

در حال حاضر تولید محتواهای گوناگونی با استفاده از امکان لایو اینستاگرام انجام می شود. این تولید محتواها بسیار جذاب بوده و باعث تماشای بسیاری از مخاطبان می گردد. این ویدیوها برای افراد بسیاری در اینستاگرام جذاب بوده و می توان افراد زیادی را جذب پیج خود کرد. در این مصاحبه ها معمولا حوزه کاری دو طرف این لایو ویدیویی، با همدیگر فرق می کند. برای مثال کسی که در حوزه هوش مصنوعی کار می کند، با یک فرد در حوزه بورس مصاحبه ای را انجام می دهد. این مصاحبه که به صورت لایو مشترک است، برای بسیاری از افراد یک موضوع هیجان انگیز تلقی می گردد. این نوع مصاحبه ها علاوه بر جذب کردن مخاطب به پیج شما، یک محتوای عالی و خلاقانه را برای پیج خاص شما تولید می کنند.

ایده لایو پاسخ به سوالات و تولید محتوا برای اینستاگرام

در این نوع ویدیو سوالاتی که کاربران پرسیده اند، جواب داده می شود. این ویدیو ها در بسیاری از موارد جنبه آموزشی و یادگیری هم برای مخاطبان دارد. ابتدا کاربران سوالات مختلف خود را از شما می پرسند. این سوالات به روش های گوناگون و متفاوتی پرسیده می شود. بعد از آن شما با گذاشتن یک لایو ویدیویی سوالات مختلف را به صورت کامل برای مخاطبان توضیح می دهید. حتی می توان آن ویدیو را به چند بخش تقسیم کرد. این چند بخش کردن باعث دسترسی راحت کاربران به این ویدیو ها می گردد. بعد از قسمت بندی کردن این ویدیو باید آن را با چند نوع کاور شیک و به همراه فالوورها و مخاطبان پیج خود به اشتراک بگذارید.

ایده لایو برای پیج اینستاگرام

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام

بعد از اینکه هدف خود را برای ساخت یک پیج اینستاگرام قطعی کردید، باید یک موضوع مناسب برای آن انتخاب کنید. بخترین ایده برای پیج اینستاگرام شما ایده ای است که، تاثیر زیادی در افزایش فالوور و لایک های شما بگذارد. همچنین انتخاب موضوع مناسب باعث جذب بسیاری از مخاطب از پیج های دیگر به پیج شما می شود. همچنین تعداد بازدید هایی که از پیج اینستاگرامی شما می گردد، با استفاده از این روش بسیار زیاد می گردد. برای انتخاب موضوع برای یک پیج اینستاگرامی باید از ایده های جدید و خلاقانه کمک گرفت. این ایده ها مواردی از قبیل محتوای آموزش، پیج معرفی خدمات، پیج معرفی محصولات و غیره هستند.

طراحی پیج اینستاگرام

طراحی یک پیج اینستاگرام به نوعی از ساختار گفته می شود که در پیج های اینستاگرام وجود دارد. این طراحی ها هماهنگی های مختلفی با همدیگر داشته و از الگوهای مناسب اینستاگرام استفاده می کنند. در واقع این نوع طراحی ها، آرایش و قوانین خاصی برای صفحه شخصی شما است که باید آن را رعایت کنید. باید طراحی صفحات باید طبق یک الگوی کاملا مشخص و رفتار ساختاری انجام گردد. طراحی پیج اینستاگرام اگر به درستی و بر اساس روش های مد روز اجرا شود، افراد مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد. برای طراحی یک پیج اینستاگرامی باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. از روش های اولیه در این طراحی ایجاد و بررسی کردن بازارهای مختلف برای هدف پیج است. بعد از آن باید مواردی مانند لوگو و نیز نماد را برای پیج اختصاصی خود طراحی کرد. باید در طراحی کردن از یک تم و قالب مشخص و نیز کاملا ثابت استفاده کرد. در طراحی کردن قالب پیج ها می توان یک قالب ویدیویی را نیز به راحتی طراحی کرد.

ایده برای اسم اینستاگرام

برای برند سازی مناسب برای پیج اینستاگرامی خود، باید نام کاربری جدید را برای پیج خود انتخاب کنید. باید اسم انتخابی پیج شما بر اساس هدف شما تعیین گردد. در اینستاگرام دو نوع نام از قبیل username و name وجود دارد. این دو نام تفاوت های بسیاری با همدیگر دارند و برای هر کدام اسامی جداگانه ای انتخاب می گردد. username معمولا در ابتدای کار و در هنگام ثبت نام کردن در اینستاگرام انتخاب می شود. باید قوانین اینستاگرام را برای انتخاب این اسم رعایت کنید. این اسم انتخابی معنی و همچنین مفهوم خاصی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته و از انتخاب اسم های رمزی خودداری کنید. این نام باید با موضوع و حوزه کاری شما همخوانی داشته و یک اسم کوتاه انتخاب گردد. برای انتخاب یک اسم جذاب باید از علائمی مانند خط فاصله و نقطه کمتر استفاده کنیم. به این نکته دقت کنید که نمی توان از اسم های فارسی در اینستاگرام استفاده کرد.

ایده برای فن پیج

فن پیج به صفحه هواداری گفته می شود که در آن طرفداران یک شخص یا برندهای خاص وجود دارند. نام های این فن پیج ها معمولا مرتبط با شخص ها یا برند ها اینتخاب می گردند. مواردی از قبیل فیلم، محصول، برند، بازیگر، سیاستمدار و غیره دارای فن پیج هستند. برای ایده گرفتن برای ساخت یک فن پیج، باید فن پیج های نزدیک به حوزه کاری خود را بررسی کنید. البته در این راه نباید از آن ها کپی کنید و فقط باید از آن ها ایده های مختلفی را اخذ کنید. یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از ساخت و گرفتن ایده برای فن پیج انجام دهید، مشخص کردن موضوع فن پیج است. وقتی موضوع شما مشخص می شود، می توان ایده های مختلفی با تمرکز زیاد برای فن پیج به دست آورد. با استفاده از هشتگ های دیگر فن پیج ها می توان ایده های مختلفی را اخذ کرد. با استفاده از کپشن ها می توان نظرات و ایده های مختلف کاربران را دریافت کرده و حتی از کاربران سوالات مختلفی را پرسید.

چیدمان پست اینستاگرام

در بحث ایده برای پیج اینستاگرام چیدمان پست اینستاگرام نیز اهمیت بسیاری دارد. در برخی محافل به آن layout می گویند که باعث جذب کاربران بسیاری به سایت شما می گردد. یکی از این موارد این است که باید یک تصویر ثابت را در ذهن مخاطب تداعی کند. یعنی موضوعات پیج مورد نظر خود را باید ثابت نگه دارید و از تغییر مداوم در آن ها خودداری کنید. پست های شما نیز باید مرتب در راستای همان موضوع انجام شود. در چیدمان به صورت عادی، چیدمان ظاهری در پست اهمیت زیاد ندارد. در چیدمان معمولی فقط به موضوعات پیج ها توجه می شود و بر اساس آن ها پست ها گذاشته می شود. یکی از مدل های چیدمان پست اینستاگرام، مدل شطرنجی است. کنترل کردن این نوع پیج ها نسبت به پیج های دیگر کار راحتی است و عکس های سیاه و سفید را می توان در آن ها پست کرد. در این روش پست ها به صورت یک در میان منتشر می شوند.

چیدمان پست دو به یک اینستاگرام

در این روش دو مدل یکسان یک پست پشت سر هم قرار گرفته و بعد از آن ها یک مدل پست متفاوت قرار می گیرد. تک پستی که از این دو پست یکسان جدا است در سمت چپ، راست و وسط جابه جا می شود. این نوع چیدمان پست اینستاگرام بیشتر شبیه به مدل چیدمان شطرنجی است. برای اینکه این دو پست یکسان را با آن مدل متفاوت همیشه وسط یا کنار منتشر کنیم، باید آن ها را در یک دسته 3 تایی منتشر کرد. یعنی این 3 پست را با همدیگر منتشر کنید. در غیر اینصورت این ردیف تک در هر بار پست کردن دو مدل پست مشابه تغییر می کند. یعنی اگر دفعه قبل وسط بود، دفعه بعدی در سمت چپ یا راست پیج قرار می گیرد. البته مدیریت کردن این نوع پست برای بعضی افراد به نسبت مدل شطرنجی کار سخت تری است.

جمع بندی

ایده برای پیج اینستاگرام می تواند بسیار خلاقانه باشد، تاجایی که با استفاده از آن ها، افراد مختلفی جذب پیج شما می شوند. این افراد باعث افزایش فالوورها، بازدید ها، تعداد لایک ها و دیگر موارد مثبت برای پیج شما می شوند. ایده راه اندازی پیج موجب می گردد، تا یک شغل دیگری را در کنار شغل اصلی خود به دست آورید. اسمی که برای پیج اینستاگرامی خود انتخاب می کنید، باید با هدف پیج شما تعیین گردد.باید سعی شود در انتخاب اسامی برای پیج های مختلف از اسم های کوتاه انتخاب گردد. چیدمان پست اینستاگرام در واقع به شکل ظاهری یک پست گفته می شود. طراحی پیج اینستاگرام در واقع به ساختارهای موجود در یک پیج اینستاگرام گفته می شود. برای طراحی یک پیج اینستاگرام از نماد و لوگو در طراحی آن ها استفاده می شود. “چیدمان پست” برای یک پیج اینستاگرامی دارای مدل های مختلفی بوده که از آن ها برای پیج استفاده می گردد.

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *