۰۹۱۲۱۰۲۱۵۵۲ | ۰۹۳۶۹۹۴۷۸۷۷

با مــــــــا در تمــــــــــاس باشیــــــــــــــــــــد

سایز ویدیو در اینستاگرام

نویسنده : admin
|
تاریخ نوشته : 1399/11/19
|
تعداد نظر : 0نظر
سایز ویدیو در اینستاگرام

سایز ویدیو در اینستاگرام یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند. در ابتدای شروع اینستاگرام کاربران مختلف عکس ها را به نسبت 1:1 منتشر می کردند. ویدیوها در اینستاگرام دارای انواع مختلفی بوده و مدت زمان آن ها با هم فرق می کنند. به صورت معمول ویدیوها بر روی اینستاگرام به صورت افقی و عمودی تولید می شوند. برای گذاشتن ویدیو بر روی اینستاگرام باید استاندارد های آن را رعایت کنید. این ویدیوها دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند که با همدیگر فرق می کنند. با استفاده از ویدیوهای مختلف اینستاگرام می توان با مخاطبان بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط برقرار کرد. در این مقاله شما را با اندازه و نوع ویدیو های مختلف اینستاگرام مثل سایز ویدیو در IGTV، سایز ودیو در لایو، سایز ویدیو در استوری و دیگر موارد مرتبط آشنا می کنیم.

سایز ویدیو در اینستاگرام

سایز ویدیو در پست اینستاگرام

سایز ویدیو در اینستاگرام همانند عکس، دارای اندازه ای استاندارد است. فیلم ها به صورت های مختلفی بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام آپلود می شوند. انواع ویدیو ها به سه صورت فیلم مربعی اینستاگرام، فیلم مربعی، فیلم عمودی هستند. فیلم مربعی اینستاگرام با نسبت 1:1 و اندازه آن ها 1080 در 1080 پیکسل است. فیلم های افقی در اینستاگرام دارای نسبت 1.91:1 بوده و در اندازه 1080 در 608 هستند. فیلم های عمودی اینستاگرام دارای نسبتی معادل 4:5 بوده و اندازه آن 1080 در 1350 است. حداکثر اندازه ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام 30 فریم بر ثانیه بوده و سایز کلیه فایل ها چهار گیگ هست. این اندازه ها که باید در پست ها رعایت شوند، تقریبا در هر نوع دستگاه یکسان است.

تغییر سایز ویدیو در اینستاگرام

تغییر سایز ویدیو در اینستاگرام را می توان به روش های مختلفی انجام داد، یکی از این روش ها استفاده کردن از نرم افزارهای مختلفی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. این نوع نرم افزارها در اکثر موارد باعث تغییر سایز عکس نیز می شوند. این نوع نرم افزارها به خوبی با شبکه اجتماعی اینستاگرام کار کرده و ب طور دقیق اندازه عکس ها و نیز فیلم ها را تغییر می دهند. این عکس ها و ویدیو ها به صورت معمول برای تغییر دادن پست و استوری اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.

تنظیم سایز ویدیو در اینستاگرام

برای تنظیم کردن سایز ویدیو در اینستاگرام، نرم افزارهایمختلفی در اینستاگرام وجود دارد. این نرم افزار ها باید به صورتی استفاده شوند که سایز استاندارد متناسب با شبکه اجتماعی اینستاگرام را رعایت کنند. یکی از این نرم افزار های پرکاربرد، نرم افزار No Crop Video Editor Instagram است. این نرم افزار یک برنامه ویرایش ویدیو بوده و با استفاده از ان عکس، ویدیو و غیره را می توان ویرایش کرد. این نرم افزار بدون بریدن انواع عکس ها و ویدویو ها را بر روی اینستاگرام آپلود می کند. همچنین قابلیت وارونه کردن و نیز چرخص تصاویر در این نوع نرم افزار وجود دارد. همچنین نرم افزار دیگری تحت عنوان Kapwing’s Resizer وجود دارد، که امکان تنظیم کردن عکس را دارد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده و به محض ورود باید Upload کلیک کرده و فایل خود را آپلود کنید. سپس باید فایل ویدیویی خود را بر اساس استاندارد های اینستاگرام قرار دهید.

ابعاد پست ویدئویی

استفاده از IGTV

IGTV یک خصوصیت اینستاگرام بوده که می توان ویدیو های بالاتر از یک دقیقه را در آن آپلود کرد و سایز ویدیو در اینستاگرام را تغییر داد. با روش های مختلفی می توان از IGTV استفاده کرده و ویدیو های خود را بر روی آن آپلود کنید. یکی از این روش ها این است که این است که این برنامه را از گوگل پلی و نیز برنامه اپ استور در گوشی های اپل دانلود کنید. می تاون یا اکانت جدیدی را ایجاد کرد یا از اکانت اینستاگرام فعلی خود استفاده کنید. راه دیگر برای استفاده از IGTV خود اپلیکیشن اینستاگرام بوده و باید حتما نسخه های بالاتر از 2018 را بر روی دستگاه خود نصب کنید. اگر هم از نسخه وب شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنید، باید به قسمت به اسم Profile رفته تا به قسمت IGTV دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می توان ویدیو های مختلف خود را بر روی تلویزیون اینترنتی IGTV آپلود کرد.

سایز ویدیو در اینستاگرام و ابعاد ویدیوی IGTV

برای آپلود ویدیو های مختلف بر روی IGTV باید با استاندارد های سایز و ابعاد آن آشنا شوید. برای آپلود کردن یک ویدیوی افقی در اینستاگرام باید ابعاد آن را 1350 در 1080 مد نظر قرار دهید. برای ویدیوهایی که به صورت عمودی هستند، باید ابعاد 1080 در 1920 را در نظر گرفته و استاندارد آن را رعایت کنید. اندازه ویدیوهای عمودی اینستاگرام با اندازه استوری اینستاگرام یکسان است. حجم ویدیوهای زیر ده دقیقه در IGTV باید بیشتر از ششصد و پنجاه مگابایت نشود. برای ویدیوهایی که زیر شصت دقیقه هستند، حداکثر 6.3 گیگابایت است.

 

ابعاد ویدیوی IGTV

 

تغییر دادن سایز ویدیوها در IGTV

تغییر دادن اندازه ویدیو در تلویزیون اینترنتی IGTV باید روش های مختلفی را برای آن در نظر گرفت. برای انتشار انواع ویدیو در IGTV باید ویدیو های عمودی را با تلفن هوشمندی خود ضبط کنید. معمولا در گوشی های موبایل کنونی ویدیوها با نسبت 9:16 ضبط می شوند. با استفاده از دوربین های حرفه ای فیلمبرداری می توان برای IGTV ویدیو های مختلفی را ضبط کرد. این ویدیو ها نیز به صورت عمودی باید ضبط شوند و موقع ویرایش کردن ابعاد استاندارد را تنظیم کنید. یکی از بهترین نرم افزارهایی که با استفاده از آن می توان سایز های مختلف ویدیو را تغییر داد، نرم افزاری به اسم Movavi است. برای کار با این نرم افزار باید ویدیو را بر روی این نرم افزار قرار داده و قایل نهایی استاندارد مخصوص IGTV را دریافت کنید. نرم افزارهایی حرفه ای مانند Cinema4D و افتر افکت می توان ویدیو های مختلف را بر اساس سایز استاندارد IGTV انجام داد. در IGTV حداکثر ابعاد 1920 در 1080 پیکسل بوده و حداقل ابعاد نیز 720 پیکسل است.

سایز ویدیو در فید اینستاگرام

ویدیو در اینستاگرام و فید نیز یکی از انواع ویدیوهای اینستاگرام بوده و حداقل به مدت شصت ثانیه طول می کشد. این نوع ویدیو طرفداران خاص خود را دارد و افراد بسیاری از این نوع ویدیو ها استفاده می کنند. در فید اینستاگرام ویدیوها انواع مختلفی از قبیل فیلم مربع، فیلم به سبک پرتره و فیلم به سبک افقی است. در فید اینستاگرام یکی از اندازه های بزرگتر ویدیو را انتخاب کنید، این ویدیو به صورت چند تکه به نظر می رسد. نسبت ابعاد ویدیو به صورت افقی، مربع و عمودی به ترتیب دارای ابعاد 1:91:1، 1:1، 5:4 است. حداقل ابعاد در ویدیو های افقی، مربعی و عمودی به ترتیب 315*600، 600*600 و 750 در 600 است. فرمت های پیشنهادی در این نوع ویدیو mp4 و mov بوده و فریم ویدیو فید حداکثر 30fps است. حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن نباید از 2200 کاراکتر بیشتر شود.

سایز ویدیو در فید اینستاگرام

سایز برای تبلیغات ویدیویی چرخ و فلک اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی چرخ فلک در اینستاگرام بسیار شبیه به تبلیغات ویدیویی چرخ فلک فیس بوک است. این نوع ویدیو امکانات مختلفی را به شما می دهد، که با استفاده از آن ویدیو های با کیفیتی را می سازید. شما با استفاده از این نوع ویدیو انواع محصول، ویژگی های مختلف، خدمات متنوع و سایر پیشنهادات را می توان با استفاده از یک فیلم یا یک تصویر نشان داد. حداقل ابعاد در این نوع ویدیو 600*600 بوده و حداکثر ابعاد نیز 1080*1080 است. نسبت ابعاد برای ساختن این ویدیو ها 1:1 بوده و سایز ویدیو نیز چهار گیگابایت است. تعداد کاراکتر ها در کپشن پیشنهادی 125 کاراکتر است. فریم ویدیو باید حداکثر 30fps قرار گرفته و این استاندارد را رعایت کرد.

سایز تبلیغات ویدیویی

سایز ویدیوهای استوری در اینستاگرام

معمولا کاربران اینستاگرامی زیادی در مورد این نوع ویدیو سوالات زیادی دارند. زیرا این نوع ویدیو در جذب مخاطبان اهمیت زیادی دارد، زیرا نقش زیادی در افزایش فالوور دارد. با ساخت ویدیوی با کیفیت برای استوری می توان مخاطبان زیادی را جذب پیج اینستاگرامی خود کرد. معمولا به وسیله ویدیوهای استوری تبلیغات بسیار وسیعی را انجام داد. تنظیمات مختلفی را می توان بر روی ویدیو های استوری اینستاگرام انجام داد که این تنظیمات استاندارد هستند. حداقل ابعاد در ویدیوی اینستاگرام باید ابعادی به اندازه 600*1067 بوده و نسبت ابعاد 9:16 است. طول ویدیو حداکثر باید پانزده ثانیه و اندازه این ویدیوها حداکثر چهار گیگابایت است. فرمت مورد استفاده در این ویدیوها mp4 و mov بوده که باید این فرمت را برای این ویدیو ها رعایت کنید.

ایده برای ساختن ویدیوهای استوری اینستاگرام

ایده های مختلفی برای ساخت ویدیوهای مخصوص استوری اینستاگرام وجود دارد، که با ساخت آن ها می توان فالوورها و مخاطبان زیادی را جذب پیج خود کرد. یکی از مهمترین ایده هایی که امروزه بسیار استفاده می شود، ساختن پشت صحنه از ویدیوی در حال ساخت است. برای ساخت یک ویدیو استوری اینستاگرامی می توان مواردی از قبیل معرفی شرکت، اعضای شرکت، تیم فروش شرکت و غیره را معرفی کرد. می توان در یک ویدیوی استوری اینستاگرامی پست جدید خود برای وبلاگ را به طور کامل معرفی کنید. تیزرهای تیبلغاتی مختلف و متنوعی را می توان با استفاده از ویدیوی استوری اینستاگرام ساخت. می توان در ویدیو های استوری اینستاگرام رویدادها، اطلاعیه ها و موارد مرتبط دیگر را نمایش داد. انواع مختلف پادکست ها را می توان توسط ویدیوهای استوری اینستاگرام تبلیغ کرده و آن را به کاربران خود معرفی کنید. در این نوع ویدیو می توان روزنامه ها را به صورت ویدیو نمایش داده و مخاطبان زیادی را جذب پیج اینستاگرامی خود کنید.

درباره لایو ویدیویی اینستاگرامی

لایو اینستاگرامی یکی از انواع ویدیوهای اینستاگرامی بوده که می توان از آن ها به خوبی استفاده کرد. ویدیوهایی که به صورت لایو اینستاگرامی هستند، معمولا نسبت به ویدیوهایی مثل ویدویوهای استوری دارای زمان بیشتری هستند. این ویدیوها تا حداکثر شصت دقیقه زمان آن ها به طول انجامیده و بعد از آن به صورت خودکار قطع می شوند. این ویدیوها را معمولا توسط دو نفر که با هم مصاحبه دارند، ضبط می شوند. این نوع ویدیوها به صورت معمول در فرمت های mp4 و mov ساخته می شوند. ویژگی ویدیوهای لایو اینستاگرام با ویژگی های ویدیو استوری اینستاگرام تقریبا شبیه به یکدیگر هستند. ویدیوها حداقل سی فریم بر ثانیه بوده و حداقل کیفیت وضوح در این نوع ویدیوها 720 پیکسل است. در ویدیوهای لایو اینستاگرام حداکثر اندازه هر فایل چهار گیگابایت بوده و نسبت ابعاد در این نوع ویدیوها 9:16 است. فیلم های گرفه شده توسط لایو اینستاگرامی لنداسکیپ و منظره ای نبوده و باید به صورت عمودی گرفته شوند.

 

لایو ویدیوهای اینستاگرامی

جمع بندی

انواع مختلفی از ویدیو در اینستاگرام وجود داشته و دارای سایز های مختلفی هستند. این نوع ویدیوها دارای مدت زمان و ابعاد متفاوتی بوده و دارای انواع مختلفی هستند. این نوع ویدیوها شامل مواردی از قبیل ویدیوی IGTV، ویدیو فید اینستاگرام، ویدیوی چرخ و فلک اینستاگرام، ویدیوی لایو، ویدیوی استوری هستند. مدت زمان ویدیو در لایو اینستاگرامی حداکثر مدت زمان آن شصت دقیقه بوده و از بسیاری از ویدیوهای اینستاگرام زمان بیشتری دارد. کیفیت وضوح در این نوع ویدیوها 720 پیکسل بوده و حداکثر اندازه فایل ها 4 گیگابایت است. با استفاده از ویدیوی چرخ و فلک اینستاگرامی می توان انواع محصول، خدمات متنوع و سایر پیشنهادات را با استفاده از یک فیلم نشان داد. نسبت ابعاد در ویدیوهای استوری و لایو اینستاگرامی یکی بوده و دارای نسبت 9:16 هستند. همچنین اندازه فایل ها در این دو ویدیو یکسان بوده و دارای حجم چهار گیگابایت هستند.

 

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *