خرید ایمپرشن

نویسنده : admin
|
تاریخ نوشته : 1399/11/19
|
تعداد نظر : 0نظر
ایمپرشن رایگان اینستاگرام

ایمپرشن یکی از قابلیت های اینستاگرام بوده که با تبدیل کردن پیج خود به یک پیج تجاری می توان آن را مشاهده کرد. به تعداد بازدید هایی که از یک پست در شبکه اجتماعی Instagram انجام می گردد، impression گفته می شود. هر چه تعداد ایمپرشن شما بیشتر گردد، به نسبت آن نیز بازدید و عملکرد پیج شما افزایش پیدا می کند. این قابلیت روی برای پست های شما بسیار با اهمیت بوده و تاثیر زیادی بر روی بازدید پیج شما می گذارد. احتمال دارد که یک مخاطب پست اینستاگرامی شما را چند بار مشاهده کند، که به ازای هر بار مشاهده کردن یک ایمپرشن برای پیج شما در نظر گرفته می شود. به صورت معمول افزایش یافتن impression توسط کاربران یا فالوورهای واقعی موجود در اینستاگرام انجام شده و بازده پیج اینستاگرامی شما را افزایش می دهد. در این مقاله شما را با ایمپرشن، تفاوت ایمپرشن با ویو و ریچ، خرید ایمپرشن و غیره آشنا می کنیم.

خرید ایمپرشن

ایمپرشن چیست؟ و خرید ایمپرشن چگونه انجام می شود؟

به تعداد دفعاتی که پست ها و استوری های شما توسط فالوورها یا کاربران مختلفی دیده می شود، impression گفته می شود. در قسمتی تحت عنوان insight در اینستاگرام، عدد ایمپرشن را مشاهده می کنید. به صورت معمول عدد به دست آمده برای ایمپرشن با عدد ریچ یکسان نیست. اگر کاربران مختلف به تعداد n بار پست شما را مشاهده کنند، n مقدار نیز به ایمپرشن های پیج یا اکانت شخص شما اضافه می گردد.

خرید ایمپرشن استوری

سایت های مختلفی در سراسر اینترنت وجود دارند که ایمپرشن ها را با قیمت های مختلف و بسیار متفاوتی را به مشتریان عرضه می کنند. استوری یکی از قابلیت های اینستاگرام بوده که می توان با استفاده از آن ها بازدید پیج خود را افزایش دهید. قیمت این نوع ایمپرشن بستگی به تعداد آن داشته و هر چقدر که تعداد آن بالاتر رود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

ایمپرشن رایگان

بعضی از سایت ها برای اینکه قابلیت های ایمپرشن های مختلف آن را مشاهده کنند، به صورت رایگان تعدادی ایمپرشن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. همچنین به عنوان تست و به صورت رایگان سایت های مختلف اینترنتی، impression های مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهند، این کار باعث تست کردن رایگان آن ها می گردد.

خرید ایمپرشن

ایمپرشن در ویو چیست

در آمارهایی که یک ویدیو دارد، گزینه های مختلفی وجود دارد که یکی از پرکاربردترین این آمارها ایمپرشن است. با استفاده از قابلیت های impression تعداد دفعاتی که کاربران مختلف اینستاگرام ان را دیده اند، را می توان به طور دقیق مشاهده کرد. در واقع آماری که ایمپرشن به دست می دهد، آمار مشاهده سطح کاربر بوده و امکان ندیدن آن فیلم توسط کاربران وجود دارد. به عبارتی عددی که قسمت View اینستاگرام به شما نشان می دهد با عددی که قسمت ایمپرشن به شما نشان می دهد، با همدیگر فرق می کنند. ویو اینستاگرام کاربران را که به طور کامل یک ویدیو، استوری یا ویدیوی IGTV را مشاهده می کنند، حساب می کند. در واقع فرق این دو آمار در مشاهدات سطح و کاملی است که کاربران گوناگون اینستاگرام انجام می دهند. خرید ایمپرشن می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی اینستاگرام و صفحات آن بگذارد.

ویو چیست

واژه view یک واژه انگلیسی بوده که به معنای بازدید است و در بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، ویمئو و غیره کاربردهای بسیار زیادی دارد. برای منتشر کردن پست های مختلف، شبکه اجتماعی اینستاگرام چندین قسمت را در اختیار کاربرهای مختلف خود قرار داده و هر قسمت نیز قابلیت های مختلفی دارد. ویو در پست هایی که به صورت ویدیو، IGTV، استوری هستند، وجود دارد.

خرید ویو ایمپرشن

ویو و ایمپرشن دو ویژگی مهم اینستاگرام هستند، که به صورت معمول در اینترنت با همدیگر به فروش می رسند. فروش این دو با هم به این دلیل است که این دو ویژگی با هم شباهت بسیاری دارند. البته این دو به صورت جدا از هم نیز در بسیاری از سایت های اینترنتی فروش یافته و باعث درآمد بالا برای سایت مورد نظر می شوند. برای خرید بیشتر و جذاب شدن محصولات خود، نیز بسیاری از سایت ها عناوین مختلفی به محصول خود می دهند. برای مثال خرید ویو ایمپرشن ارزان، خرید ویو ایمپرشن از عنوان هایی است که به محصولات خود می دهند.

افزایش خرید ایمپرشن اینستاگرام

بسیاری از افراد برای افزایش بازدید پیج اینستاگرامی خود، اقدام به خرید ایمپرشن می کنند. افزایش impression پست های مختلفی که در اینستاگرام وجود دارد، را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. افزایش ایمپرشن اینستاگرام باعث اعتماد کردن شبکه اجتماعی Instagram به شما می گردد. یعنی شبکه اجتماعی اینستاگرام شما را به عنوان یک پیج واقعی واقعی در اینستاگرام به حساب می آورد.

خرید ایمپرشن

تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام و خرید ایمپرشن از آن

تبلیغات impression در اینستاگرام نیز یکی از تبلیغات مختلف موجود برای اینستاگرام است. معیار اصلی در این نوع تبلیغات تعداد ایمپرشن است. در تبلیغ کردن به روش ایمپرشن، آگهی مورد نظر شما که عکس یا ویدیو است همراه با متن دلخواه شما، توسط پست های مختلف اینستاگرامی نشان داده می شود. این نع تبلیغات توسط سایت های بسیاری در اینترنت خریداری می گردند، که تاثیرات بسیار مهمی را بر روی پیج اینستاگرامی شما می گذارند.

تاثیر ایمپرشن بر الگوریتم های اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام الگوریتم های جدید خود را به گونه ای ساخته است که تعداد ایمپرشن را از تعداد ریچ زیاد نگردد. این ساختارها رفتارهای مختلف کاربر را نسبت به پیج شما می سنجند. فالوور یا کاربری که پیج شما را مشاهده می کند، با دیدن پست های شما زمان زیادی را به دیدن آن پست اختصاص می دهند. خود اینستاگرام نیز این نوع موردها را لحاظ کرده و پست های شما را به کاربران بسیار زیادی نشان می دهد. رفتار و اعمال کاربران بر روی پیج شما باعث اختصاص دادن امتیازهای فراوان توسط instagram به پیج شما می گردد.

اینگیجمنت اینستاگرام چیست

اینگیجمنت در اینستاگرام در واقع یک نرخ بوده که به میزان اندازه گیری تعامل مخاطبان با محتواهای ایجاد شده می گویند. این معیار نشان دهنده تعامل کردن کاربران مختلف با پیج شما است. اینستاگرام فاکتورهای زیادی را مانند لایک کردن، تعداد فالوور، تعداد کامنت ها، اشتراک گذاری کردن مطلب ها را برای حساب کردن اینگیجمنت در نظر می گیرد. نرخ تعامل یا همان اینگیجمنت ریت نشان دهنده محتوای عالی سایت شما بوده و کاربران پیج شما آن را دوست داشته و خوانده اند. نرخ تعاملی که بالا است، فالوورهای شما را واقعی نشان می دهد. افراد مختلف قبل از سفارش دادن، اینگیجمنت ریت پیج مورد نظر را بررسی کرده و بعد از مطمئن شدن از واقعی بودن دنبال کننده ها اقدام به خریداری آن پیج می کنند. این پیج ها که بسیار خوب طراحی شده اند، تاثیر مثبت فراوانی بر روی کمپین تبلیغاتی شما می گذارند. البته برای تبلیغات مختلف در اینستاگرام هر چه نرخ تعامل بیشتر شود، به همان میزان نیز درآمد شما از تبلیغات بسیار بیشتر می گردد.

محاسبه اینگیجمنت ریت بر اساس ایمپرشن

بر اساس این فرمول نرخ تعامل با کمک ایمپرشن محاسبه می شود. باید کل لایک ها و کامنت های یک پیج اینستاگرامی را با هم جمع کرده و تقسیم آن بر تعداد ایمپرشن و ضربدر 100 کردن آن اینگیجمنت ریت محاسبه می گردد. این روش دقیق ترین روش برای به دست آوردن نرخ تعامل در اینستاگرام است. یکی از دلایلی که باعث محاسبه دقیق آن می شود، ایمپرشن یا تعداد پست های بازدید شده آن پیج است. بنابراین به جرات می توان گفته که ایمپرشن و اینگیجمنت با هم رابطه مستقیمی دارند.

ریچ چیست

معنی ریچ در شبکه اجتماعی اینستاگرام به معنای بازدید کننده است. برای مثال در پیج شما و در قسمت insights عدد ریچ 600 نشان داده شده که یعنی 600 اکانت، پست شما را بازدید کرده اند. به ازای هر سه بار دیدن پست شما توسط مخاطب، فقط یک عدد به ریچ های شما اضافه می گردد. البته ممکن است به دلیل جذاب نبودن پست شما، کاربران از پیج شما به سرعت عبور کنند.

تفاوت بین خرید ایمپرشن و خرید ریچ

تفاوت های زیادی بین ریچ و ایمپرشن در اینستاگرام وجود دارد. ریچ به تعداد کل افرادی که محتوای شما را می بینند ولی ایمپرشن به تعداد دفعات نشان دادن محتوای شما می گویند. ایمپرشن فقط کسانی را که محتوای پست شما را می بینند در نظر می گیرد. کسانی که فقط کلیک کرده و همینطور کسانی را که با شما engagement دارند را ریچ به عنوان مخاطب خود در نظر می گیرد.

خرید ایمپرشن

سنجش تعداد ایمپرشن و تعامل کردن با اینستاگرام

ابتدا باید به این نکته دقت کنید که شبکه اجتماعی اینستاگرام، زمان زیادی را برای پیج شما گذاشته و پیج شما را تحت نظر خود قرار می دهد. در این مرحله در صورت نگرفتن ریچ مناسب، اینستاگرام ایمپرشن را با تعداد بسیار کمی در اختیار شما قرار می دهد. زیرا آمار ایمپرشن شما به ریچ تغییر نداده و هیچ کاربری را جذب پیج خود نکرده اید. گر نرخ تبدیل ایمپرشسن به ریچ خود را بیشتر نکنید، رتبه و جایگاه خود را به پیج دیگری در اینستاگرام به آسانی تحویل می دهید. خرید ایمپرشن بر روی کسب و کارهای اینستاگرامی نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بگذارد.

ایمپرشن و سئو

دیده شدن واژه ای است که برای تعریف کردن ایمپرشن و سئو باید با هم به کار برد. به افزایش رتبه شما و نیز میزان دیده شدن وبسایت شما در گوگل، سئو می گویند. سئو با ایمپرشن ارتباط بسیار مستقیمی با هم دارد. اگر یک کاربر یا بازدید کننده کلمه ای را به صورت دلخواه سرچ کرده و سایت شما را در نتایج یک موتور جستجو مشاهده کند، به معنی خوب بودن ایمپرشن شما است. شخص مورد نظر حتی یک عبارت یا جمله را سرچ کند و به صفحه شما برخورد کند، این یعنی ایمپرشن سایت شما بسیار خوب بوده و کلمات کلیدی آن صفحه بسیار بهینه شده است. ایمپرشن و سئو هردو می توانند در راستای بهینه سازی صفحات شما تاثیر مثبت بگذارند، بنابراین خرید ایمپرشن را جدی بگیرید.

خرید ایمپرشن

خرید ایمپرشن در توییتر

Impression در توییتر زمانی است که یک کاربر توییتر پست شما را مشاهده کند. تعداد دفعاتی که توییت شما در صفحه ای که اخبار فالوورها در قسمت نتیجه جستجو می گردد، قابلیت مشاهده دارد. هر چه این تعداد مشاهده ایمپرشن در صفحه توییتر شما بالا رود، باعث افزایش اعتماد توییتر به اکانت اختصاصی شما می شود. توییتر با استفاده از الگوریتم های موجود خود، شما را با یک ربات توییتری که تعداد آن ها زیاد است، اشتباه می گیرد.خرید ایمپرشن در یوتوب می تواند به کسب درآمد بالا به شما کمک های فرآوانی بکند.

خرید ایمپرشن در فیسبوک

Impression در شبکه اجتماعی فیسبوک به سه دسته کلی پولی، وایرال و ارگانیک تقسیم بندی می گردد. دسته پولی آن به تعداد دفعات نشان دادن محتوای شما مانند facebook ad که پولی است، ایمپرشن پولی می گویند. ایمپرشن وایرال به اشخاص ویژه ای می گویند که پست یا صفحه شما را دیده اند که در این دسته مواردی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و share کردن نیز وجود دارد. دسته ارگانیک نیز به افرادی گفته می شود که منحصر به فرد بوده و محتوای شما را به صورت کاملا رایگان در صفحه اول مشاهده کرده اند. در فیسبوک دو مدل ایمپرشن برای پیگیری کردن وجود دارد که به ایمپرشن خدمتی و ایمپرشن بازدیدی تقسیم بندی می گردند. به آگهی های تبلیغاتی که احتمال دیده نشدن وجود دارد، ایمپرشن خدمتی می گویند. ایمپرشن نوع بازدیدی در فیسبوک نیز به محض انتشار آگهی شروع به شمارش می کند.خرید ایمپرشن در فیسبوک و سایر شبکه های مجازی افراد می تواند تاثیرات فراوانی بگذارد.

خرید ایمپرشن

جمع بندی

ایمپرشن یکی از قابلیت های مهم در قسمت insight اینستاگرام بوده که به تعداد دفعاتی که کاربران پست ها یا استوری های شما را می بینند. عددی که برای ایمپرشن به دست می آید، با عدد ریچ یکسان نیست. ایمپرشن های مختلفی در بازار وجود داشته که با تعداد و قیمت های مختلفی توسط افراد مختلف خریداری می شوند. تبلیغات impression در اینستاگرام نیز یکی از تبلیغات مختلف موجود برای اینستاگرام بوده که معیار آن تعداد ایمپرشن محاسبه شده است. تعداد ویو در اینستاگرام با تعداد ایمپرشن تفاوت دارد. یکی از تفاوت هایی که ویو اینستاگرام دارد این است که در ویو فیلم ها را به صورت کامل مشاهده کرده ولی در ایمپرشن فقط مشاده می کنند. افزایش ایمپرشن باعث اعتماد بیشتر اینستاگرام نسبت به پیج شما می گردد. ریچ و ایمپرشن با هم تفاوت های زیادی دارند، که آن ها را از هم متمایز می کند. یکی از آن ها ترخ تعامل و کلیک است که ریچ آن ها را به حساب آورده، ولی ایمپرشن آن ها را محاسبه نمی کند.

 

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *